Warlock: Dungeons & Dragons
Oynanış videosu ve Warlock: Dungeons & Dragons'a dair her şey için 25 Ağustos'ta gamescom Opening Night Live'ı kaçırma.
Dungeons & Dragons'tan ilham alan, karanlık ve fantastik bir açık dünyada geçen orijinal ve tek oyunculu bir aksiyon-macera oyunu seni bekliyor.
Karanlık güçlere karşı dünya dışı büyüleri kullanabilmek için bir anlaşma yapan deneyimli savaşçı Kaatri olarak oyna. Keşif esnasında her büyü, güzel olduğu kadar da tekinsiz olan bu dünyada yepyeni yolların ve olasılıkların kapısını aralıyor. Savaşta büyü ve yakın dövüş, hem taktiksel hem de etkileyici bir deneyim sunmak için bir araya geliyor.