Realms of Alurya nedir?
RoA, benzersiz adaları keşfedebileceğiniz, zindanları fethedip evcil hayvanlarınızı eğitebileceğiniz ve heyecan verici savaşlara katılabileceğiniz sürükleyici bir dünyadır. Oyun, yaratıcılık, macera ve topluluk iş birliği için tasarlanmıştır.
Realms of Alurya, Windows'ta mevcut olup gelecekte diğer platformlara genişleme planları bulunmaktadır.
Realms of Alurya'ya e-posta hesabınızla kaydolabilirsiniz. Topladığınız varlıkları saklamak için dijital bir cüzdan otomatik olarak oluşturulacaktır.
En son güncellemeler için bizi Twitter ve Instagram'da takip edin ve toplulukla sohbet etmek için Discord sunucumuza katılın. Ayrıca tüm son haberler ve etkinlikler için haftalık bültenimize abone olabilirsiniz.
Bir hata bildirmek, geri bildirim sağlamak veya bu SSS'de ele alınmayan bir soru sormak istiyorum.
Daha fazla bilgi için destek sayfamızı ziyaret ederek ayrıntılı bir SSS'yi keşfedebilir ve ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca destek ve küresel toplulukla doğrudan sohbet etmek için Discord sunucumuza katılabilirsiniz.
Realms of Alurya, NFT'ler aracılığıyla evcil hayvanlar ve koleksiyonlar gibi varlıkların mülkiyetini izlemek ve yönetmek için blockchain teknolojisini kullanır. Bu varlıklar, gerçek mülkiyeti sağlamak için blockchain üzerinde saklanır.
Blockchain ve NFT'leri kullanarak, Realms of Alurya oyunculara evcil hayvanlar, eşyalar ve koleksiyonlar gibi oyun içi varlıklar üzerinde gerçek mülkiyet sağlar.
Evet! Realms of Alurya'ya bir e-posta hesabı kullanarak giriş yapabilirsiniz. Arka planda sizin için otomatik olarak bir cüzdan oluşturulacaktır, böylece kripto kullanmadan evcil hayvanlar ve eşyalar dahil olmak üzere herhangi bir oyun içi varlığa sahip olabilirsiniz.
Realms of Alurya hangi zinciri kullanıyor? Zincir proof-of-work mi yoksa proof-of-stake mi?
Realms of Alurya, oyunun ekosistemi için enerji verimliliği ve ölçeklenebilirlik sağlayan bir Proof-of-Stake ağı olan Treasure üzerinde çalışır.