Realpolitiks II Deluxe Edition
Dünyada üstünlük kurmak için herhangi bir modern ulusa öncülük edeceğin gerçek zamanlı büyük strateji oyunu Realpolitiks II'de halkını görkemli bir geleceğe taşı ve tarihte yeni bir sayfa aç. Sen ulusunun ekonomisini yönetirken, ordularını komuta ederken, diplomasi ve casusluk eylemlerinde bulunurken, terörizm, pandemiler, kıtlık ve diğer global tehditlerle baş ederken üstünlüğe giden yol modern dünya sorunlarıyla dolu olacak.
Realpolitiks II, ulusunu her zamankinden daha fazla kontrol edebilmeni sağlayan yepyeni bir ekonomik sistem sunuyor. Yeni yapılar inşa et, ticaret politikalarını kabul ettir ve danışmanlarının özel yeteneklerini kullanarak vatandaşlarının hayatını daha fazla geliştir veya engelle. Demokrasiden totalitarizme çok hızlı geçiş yaparsan isyanla karşı karşıya kalabilirsin.
Her savaş alanında sana tam kontrol sunan yepyeni bir savaş sisteminde birliklerini savaşa götür. Birliklerini komuta ederek ve generalinin becerilerini geliştirerek karada, denizde ve havada yeni taktiksel fırsatlara sahip ol. Savaş stratejini dikkatlice planla. Mutlak zafere ulaşmak için hava durumu, arazi, birlik düzeni, ekipmanlar ve çok daha fazlasının dikkate alınması gerekiyor.
Saldırmazlık ve savunma paktları, askerî erişim, ticaret anlaşmaları ve ileri düzey barış müzakereleri gibi yeni diplomatik eylemlerle diplomasi yeniden canlandırıldı. Çeşitli gözetleme aktiviteleriyle casusluk artık daha derin; casuslarının seviyesini yükselterek ve manevra becerilerini geliştirerek düşman saflarında daha fazla kaos yarat ya da kendi halkını kandır. Yaklaşımını belirle ve dünyada üstünlük kur.
208 modern ülkeden (Sealand ve Kiribati dâhil) herhangi birini seç ve düşmanlarını fethet. Süper güç veya küçük bağımsız bir ulus olarak başladıktan sonra stratejini uygun şekilde adapte et.
Komünist bir ütopya ve tamamen bir serbest piyasa ulusu yarat ya da vatandaşlarının her adımını takip eden bir tiran ol. Seçebileceğin 700'den fazla proje ve teknoloji ile büyüklüğe giden yolu sen belirleyeceksin.
Yeni ticaret rotaları kurmak veya komşu bölgelere askerî erişim sağlamak için ileri düzey müzakereler yap. Tamamen yenilenmiş yapay zekâ ve diğer ülkeleri etki altına almana olanak tanıyan yeni İyilik (Favor) ve Yatırım (Investment) sistemleriyle diplomasi özellikle sıkı müzakereci olan diğer liderler karşısında bir kez daha önemli bir araç oluyor.