Realpolitiks II – Cyfrowy artbook
Specjalnie z myślą o fanach Realpolitiks II przygotowaliśmy ten ekskluzywny, cyfrowy artbook zawierający grafiki z gry – od portretów po budynki. Teraz możesz podziwiać grafikę tej ambitnej strategii na dużą skalę i przeczytać wywiady z twórcami.