Realpolitiks II Dijital Çizim Kitabı
Tüm Realpolitiks II severlere oyundaki portrelerden yapılara kadar tüm çizimleri içeren özel bir dijital çizim kitabı sunuyoruz. Artık bu iddialı büyük strateji oyununun çizimlerinin keyfini çıkarabilir ve bazı geliştiricilerle yapılan röportajları okuyabilirsin.