Realpolitiks II Soundtrack
Conquer the world with this mesmerizing Realpolitiks II Soundtrack composed by the award-winning composer Adam Skorupa and the talented Jürgen Cialon!
The soundtrack features over one hour of mesmerizing music composed exclusively for the game.