REANIMAL - Season Pass
Get the Season Pass of REANIMAL to get three chapters of DLC that expand the world of REANIMAL. Uncover long dead secrets, and cast new light on old friends. The roots of violence go deep.
Disguise yourselves with the exclusive Foxhead and Muttonhead masks DLC. Friendship can be hell and sometimes a mask is the only protection!