REANIMAL - Season Pass
Zdobądź Season Pass ze wszystkimi trzema rozdziałami DLC, które wzbogacają świat REANIMAL. Odkrywaj dawno zapomniane tajemnice, rzuć nowe światło na stare przyjaźnie i pamiętaj – przemoc ma swoje głębokie korzenie.
Zmień swój wygląd dzięki wyjątkowemu Foxhead and Muttonhead masks DLC. Przybranie maski jest bowiem jedynym ratunkiem, gdy przyjaźń przeradza się w piekło.