REANIMAL - Foxhead and Muttonhead masks
Bu DLC ile özel Foxhead ve Muttonhead maskelerini aç. Arkadaşlıklar cehennem gibi bir şeye dönüşebilir ve bazen tek korunma yöntemi bir maskedir!