REANIMAL Soundtrack
The REANIMAL Original Soundtrack is a compilation of the dark and haunting music from the critically acclaimed horror game.
Each track has been hand-picked by our composers to represent the game in the best possible way. The REANIMAL OST contains both MP3s and high-def FLAC for the real audiophiles!