REANIMAL Soundtrack
REANIMALs originale soundtrack er en kompilation af den mørke og uhyggelige musik fra det anmelderroste horrorspil.
Hvert nummer er blevet nøje udvalgt af vores komponister til at repræsentere spillet på den bedst mulige måde. REANIMAL OST indeholder både MP3'er og high-def FLAC til entusiasterne!