REANIMAL Soundtrack
REANIMAL Original Soundtrack to zbiór mrocznych, niepokojących utworów z nagradzanej przez krytyków gry z gatunku horror.
Wszystkie utwory zostały starannie wybrane przez naszych kompozytorów, by jak najwierniej oddać klimat gry. REANIMAL OST zawiera zarówno pliki MP3, jak i wysokiej jakości pliki FLAC dla prawdziwych audiofilów!