REANIMAL Soundtrack
Her parça bestecilerimiz tarafından oyunu mümkün olan en iyi şekilde temsil etmek üzere özenle seçildi. REANIMAL OST, dosyaları hem MP3 formatında hem de gerçek müzik sevdalıları için yüksek çözünürlüklü FLAC formatında sunuyor!