Rebel Galaxy Outlaw
Juno Markev – spłukana, bez farta i na rubieżach cywilizacji. Ma ponadto znaleźć zabójcę i spłacić dług, a i to nie koniec jej problemów. Rebel Galaxy Outlaw rozgrywa się w ponurym, brutalnym świecie przestępców, kierowców ciężarówek, gliniarzy i złodziei.
Siądź za sterami różnorodnych statków, odegraj się przy stole bilardowym brudnego baru, daj czadu z ponad 24 godzinami muzyki i weź udział w szaleńczych pojedynkach kosmicznych.