Rebel Galaxy Outlaw
Parasız, şanssız ve sınırları zorlayan Juno Markev'in yakalaması gereken bir katil, ödemesi gereken borçlar ve peşine düşmüş bir sürü bela var. Rebel Galaxy Outlaw; kirli kanun kaçakları, kamyoncular, polisler ve hırsızlarla dolu mavi yakalı suçluların dünyasında geçiyor.
Çeşit çeşit uzay araçlarına bin, pislik içindeki uzaybarlarda bilardo oyna, 24 saat müzikle kurtlarını dök ve tehlikeli köpek dövüşlerine tanık ol. Dodge Sector'da geçinmek zor, hakkını aramak daha da zordur.