Red Dead Online
Kreujcie swoją własną ścieżkę kariery, walcząc ze stróżami prawa, gangami bandytów oraz groźnymi zwierzętami, i ułóżcie sobie życie na amerykańskim pograniczu. Rozbijcie obóz, podróżujcie samotnie lub stwórzcie bandę i eksplorujcie przeróżne miejsca, od ośnieżonych gór północy do bagien południa, od odosobnionych osad do ruchliwych farm i zatłoczonych miast. Ścigajcie poszukiwanych bandytów, polujcie, wędkujcie, handlujcie, szukajcie egzotycznych skarbów, prowadźcie nielegalne bimbrownie lub zostańcie przyrodnikami, by poznać tajemnice królestwa zwierząt i nie tylko. Ten zadziwiająco głęboki i szczegółowy świat oferuje olbrzymie możliwości.
Dołączcie do milionów innych graczy na amerykańskim Dzikim Zachodzie i poznajcie świat pełen nowych atrakcji, możliwości rozgrywki i ulepszeń, które wystarczą na całe lata zabawy.