Red Dead Online
Red Dead Online'ın canlı ve sürekli gelişen dünyasına dal ve Vahşi Batı'daki yaşamı deneyimle.
Kanun güçleriyle, haydut çeteleriyle ve vahşi hayvanlarla mücadele ederek hayatta kal ve Amerika'nın vahşi topraklarında kendine bir hayat kur. Kampını kur, tek başına veya yoldaşlarınla birlikte mücadele et, Kuzeydeki karlı dağlardan Güneyin bataklıklarına, ıssızlığın ortasındaki karakollardan capcanlı çiftliklere ve cıvıl cıvıl kasabalara kadar koca bir ülkeyi keşfet. Hem ödül için kelle hem hayvan avına çık, balık tut, ticaret yap, egzotik hazineleri ara, kaçak içki işine gir, ya da Natüralist olarak hayvanlar aleminin sırlarını keşfet.