Red Dead Redemption 2
This game will no longer support Windows 7 or 8 operating systems starting January 30, 2024.America, 1899. Arthur Morgan and the Van der Linde Gang are outlaws on the run. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal, and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised him.
Winner of over 175 Game of the Year Awards and recipient of over 250 perfect scores, Red Dead Redemption 2 is an epic tale of honor and loyalty at the dawn of the modern age.
Red Dead Redemption 2 also includes Red Dead Online — the multiplayer experience set in the living world of Red Dead Redemption 2 — ride solo or form a posse; run moonshine; battle lawmen, outlaw gangs, ferocious wild animals, and much more as you forge your own path on the American frontier.