Red Dead Redemption
Experience the story of former outlaw John Marston as he tracks down the last remaining members of the notorious Van der Linde Gang in the PC debut of the critically acclaimed predecessor to Red Dead Redemption 2.
Red Dead Redemption and its iconic zombie-horror companion story, Undead Nightmare, can now be enjoyed on PC in stunning detail together in one stellar package. Red Dead Redemption includes new features to bring the game to life on PC, with HDR lighting, native 4K resolution at up to 144hz on supported hardware, monitor support for Ultrawide (21:9) and Super Ultrawide (32:9), adjustable draw distances, shadow quality settings, and more.