Redfall Original Game Soundtrack
The Redfall Original Game Soundtrack includes 29 tracks to hype you up as you take back Redfall. Immerse yourself in the rich narrative with a signature spooky hip hop sound that enhances the games' atmosphere, composed by Jongnic Bontemps.
The Redfall Original Game Soundtrack includes 29 tracks to hype you up as you take back Redfall from the creatures threatening to bleed the town dry. Immerse yourself in the rich narrative with music that enhances the spooky atmosphere, composed by Jongnic Bontemps. An unsettling ambient sound sets the mood for exploring Nests while facing down vampires brings in fast-paced and blood-pumping synths. The end result is a distinct musical experience that expresses each player’s chosen path through the dense open world of Redfall.
The soundtrack includes high-resolution WAV audio files with a run time of over 1 hour.