Oryginalna ścieżka dźwiękowa gry Redfall
Oryginalna ścieżka dźwiękowa gry Redfall zawiera 29 utworów, które pobudzą w Tobie zapał do odbijania Redfall z łap stworów chcących pożywić się krwią mieszkańców. Zanurz się w bogatej opowieści z charakterystyczną, upiorną hip-hopową ścieżką w tle skomponowaną przez Jongnica Bontempsa, która nadaje grze jeszcze lepszą atmosferę. Podczas badania gniazd usłyszysz niepokojące dźwięki, które wprawią Cię w nastrój odkrywcy, a dynamiczne melodie syntezatorów zagrzeją Cię do walki podczas starć z wampirami. Końcowym rezultatem jest niepowtarzalne przeżycie muzyczne, które wyraża ścieżkę każdego gracza poprzez szczegółowy, otwarty świat Redfall.
Ścieżka dźwiękowa zawiera wysokiej jakości pliki WAV, które łącznie trwają ponad godzinę.