Gry w kręgle RedNeck
W grze Arena masz wynik gry w kręgle i wynik gry. Zdobądź dodatkowe strzały, które możesz wykorzystać przeciwko innym celom. Poziom Hillbilly jest ekspercki, a Redneck jest łatwiejszym poziomem, biorąc pod uwagę liczbę zwiększonych możliwości. Jest kilka celów do trafienia i musisz uważać na zwierzaki, ponieważ jeśli zostaną trafione, będzie się to liczyć przeciwko tobie. Sezon na jelenie lub sezon na króliki zdobywa się, uderzając w opony lub sylwetki w środku. Limit worków na wiewiórki zwiększa się wraz z liczbą strzałów lub wymian. Gęś na wolności, jeśli dostaniesz 3 strzały z rzędu. Wybieraj spośród różnych rodzajów amunicji i strzał, a także kilku pistoletów, strzelb, strzelby, łuku i kusz. Poziomy 9 i 10 są nieśmiercionośne i używają miotacza do koszykówki lub baseballu. Poziomy 17 i 18 są ograniczone czasowo i musisz uderzyć w szpilki, zanim skończy się czas.
Artillery Bowling ma 21 formacji wrogów maszerujących lub załogujących na pirackich statkach, aby uderzyć różnymi broniami. Przełączaj się między dronami, katapultami, karabinami maszynowymi kalibru .50, działami i balistami. Użyj "przeładowania", aby przełączać się między płonącymi strzałami a wybuchowymi strzałami na baliście. Użyj "przeładowania", aby przełączać się między kulami armatnimi a strzałami armatnimi za pomocą armaty. Drony mogą uzupełniać granaty na platformie tankowania. Punktacja kręgli jest wykonywana, gdy wszystkie 21 formacji fantasy lub pirackiej załogi zapisze wynik na podstawie liczby zniszczonych strzałów lub manekinów. Premia za każdego uratowanego oryginalnego manekina rednecka. Nowy kukł rednecka pojawi się, powodując kary, jeśli 4 do 5 oryginalnych manekinów zostanie trafionych na morzu lub na lądzie. Twój dron, katapulta, karabiny maszynowe kalibru 50, armaty i balisty mogą zostać uszkodzone z limitem czasu w zależności od trudności poziomu. Wynik poniżej -10000 kończy grę. Współczynnik trafień poprawia Twój wynik. Masz nieograniczoną amunicję.