Redout 2 - Deluxe Edition
The Deluxe Edition of Redout 2 includes the base game and the Redout 2 - Season Pass. The Redout 2 - Season Pass includes 2 future DLC packs with new locations, career events, rewards and more, all at a discounted rate.