Redout 2 – Deluxe Edition
Wersja Deluxe Edition gry Redout 2 zawiera grę podstawową i przepustkę sezonową Redout 2 – Season Pass. Przepustka sezonowa Redout 2 – Season Pass zawiera dwa nieopublikowane jeszcze pakiety DLC, które obejmują nowe lokacje, wydarzenia w trybie kariery, nagrody i nie tylko – a to wszystko w promocyjnej cenie.