Redout 2 - Deluxe Edition
Redout 2'nin Deluxe Edition'ı ana oyunu ve Redout 2 - Season Pass'i içerir. Redout 2 - Season Pass, yeni konumlar, kariyer etkinlikleri, ödüller ve çok daha fazlasını içeren 2 gelecek DLC paketini indirimli bir fiyat ile sunar.