Redout 2 - Original Soundtrack
The Redout 2 - Soundtrack features 42 original electronic tracks, as well as 9 licensed tracks from iconic electronic artists, for a total of 51 killer tracks!
The Redout 2 - Soundtrack features a selection of the best artists of the dance & electronic music scenes, including Zardonic, Technical Hitch, Dance With The Dead, U-Recken, and the 3-time Academy Award winner Giorgio Moroder.
With 42 original tracks and 9 licensed tracks, there are over 3 hours of killer electronic music in total!