Redout 2 – oryginalna ścieżka dźwiękowa
Ścieżka dźwiękowa Redout 2 zawiera 42 oryginalne utwory muzyki elektronicznej, a także 9 licencjonowanych utworów znanych twórców tego gatunku – to łącznie 51 odlotowych kawałków!
W sumie gra zawiera 42 oryginalne utwory i 9 licencjonowanych utworów – to ponad 3 godziny porywającej muzyki elektronicznej!