Redout 2 - Ultimate Edition
The Ultimate Edition of Redout 2 includes the base game, the Redout 2 - Season Pass, and a digital download of the Redout 2 - Soundtrack.
The Redout 2 - Season Pass includes 2 future DLC packs with new locations, career events, rewards and more, all at a discounted rate.
The Redout 2 - Soundtrack features a selection of the best artists of the dance & electronic music scenes, including Zardonic, Technical Hitch, Dance With The Dead, U-Recken, and the 3-time Academy Award winner Giorgio Moroder.
With 42 original tracks and 9 licensed tracks, there are over 3 hours of killer electronic music in total!