Redout: Back to Earth Pack
Sequoia - home to the oldest trees that survived on Earth. It’s located where the state of Alberta, Canada used to be. A large colony of humans established here and have been living in complete isolation for more than 400 years. The majority of these survivors were of Navajo heritage and the second majority in the colony was made by an entire brigade of scottish soldiers.
In a multiplayer lobby, only the host will require to own the DLC to let anyone race on the new tracks!