Pakiet Redout: Back to Earth
Sequoia – miejsce występowania najstarszych drzew, które przetrwały na Ziemi. Jest położona na terenie dawnego stanu Alberta w Kanadzie. Powstała tu duża kolonia ludzi, którzy żyją w całkowitej izolacji od ponad 400 lat. Większość ocalałych mieszkańców kolonii stanowili Indianie Nawaho, a drugą większość stanowiła cała brygada szkockich żołnierzy.
Rotorua – pustynny region Nowej Zelandii na Ziemi. Znany jako miejsce katastrofy ogromnego statku ekspedycyjnego Titan III.