Redout: Back to Earth Pack
Sequoia - dünya üzerinde hayatta kalmayı başarmış en yaşlı ağaçlara ev sahipliği yapıyor. Kanada'nın Alberta eyaletinin eskiden olduğu yerde bulunuyor. Buraya büyük bir insan kolonisi yerleşti ve 400 yılı aşkın bir süredir her şeyden izole bir hayat sürüyorlar. Hayatta kalan bu insanların büyük bir çoğunluğunu Navajo soyundan gelenler oluştururken, kolonideki ikinci çoğunluğu bir İskoç askeri birliği oluşturuyordu.
Çok oyunculu bir lobide, herhangi bir oyuncunun V.E.R.T.E.X.'de yarışabilmesi için yalnızca oyun kurucusunun DLC'ye sahip olması yeterlidir!