Redout: Dijital Çizim Kitabı
Resmi Redout Çizim kitabı, şimdiye kadar yapılmış en hızlı yarış oyununun perde arkasına derinlemesine bir bakış sunuyor.
Efsanevi Solar Redout Racing League hakkında daha fazla bilgi edin; yüzlerce hazırlık taslağı ve yayınlanmamış konsept ile Redout'un göz alıcı manzaralarını daha önce hiç olmadığı gibi gör. Yarış pistlerinin nasıl oluşturulduğunu ayrıntılı olarak keşfet ve oyundaki son görünümlerini belirleyen adımları yeniden izle; Redout gemilerini incele ve ilk prototiplerden bugüne nasıl bir değişimden geçtiklerini gör. Son olarak, kaputun altına bak ve Redout'un benzersiz düşük poli grafik stilinin ardındaki gölgeleme teknolojisi hakkında daha fazla bilgi edin.
Oyunlara olan tutkumuz ve yaptığımız işe duyduğumuz sevgiyle beslenen, Redout uğruna yapılmış muazzam çalışmaların parçaları arasından seçilerek özenle bir araya getirilmiş, 200'den fazla sayfadan oluşan görsel olarak çarpıcı bir yolculuk.