Redout: Neptune Pack
Redout: Neptune Pack enhances your Redout experience and adds a multitude of novelties to the original game! Try driving at even higher speeds in a zero gravity environment where you'll have to choose how to avoid obstacles and which path to take. And you'll only have a split second each time!
Only the host during a multiplayer game will require the DLC to let anyone try it!