Pakiet Redout: Neptune
Pakiet Redout: Neptune poszerza Twoje uniwersum Redout, dodając wiele nowości do oryginalnej gry! Spróbuj jeszcze szybszej jazdy w środowisku zerowej grawitacji, gdzie możesz wybrać, jak omijać przeszkody i którą ścieżkę wybrać. Ale za każdym razem będziesz mieć na to tylko ułamek sekundy!
W trybie wieloosobowym tylko gospodarz musi mieć dodatek DLC, by inni mogli go wypróbować!