Redout: Ścieżka dźwiękowa
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Redout autorstwa Arama Jeana Shahbaziana i Nilsa Ivera Holtara zawiera ponad 80 minut muzyki stworzonej wyłącznie na potrzeby gry, w pełni zremasterowanej na potrzeby tego wydania i zawierającej zupełnie nowe materiały bonusowe.