Redout: Oyun Müzikleri
Aram Jean Shahbazians ve Nils Iver Holtar tarafından bestelenen Redout Original Oyun Müzikleri'nde, bu sürüm için tamamen yeniden düzenlenmiş ve tamamen yeni bonus materyallerle oyun için özel olarak oluşturulan 80 dakikadan fazla müzik bulunuyor.