Redout: Space Exploration Pack
Redout: Space Exploration Pack, Redout deneyimine en son çıkan iki yarış kompleksini ekliyor. SRRL genel merkezi, uzay yolculuğunun limitlerini Güneş sisteminin sınırlarına kadar zorlayarak yer çekimine meydan okuyan yarışların yeni türlerini araştırmaya karar verdi. Ay'dan başla. Burada insanların uzayda koloni kurma çabalarının köklerini, çaresizlikle girişilen yaşanabilir hale getirme denemelerinin sonuçlarını, yapay ve ince bir atmosfer yaratan uydu iletişim dizileri ile devasa reaktörleri görebilirsin.
Ardından ilk gizli kompleksin olan Planetoid AR219'a doğru ilerle. AR219 gök cismi, üzerindeki karanlık kuruluş Mughy1 ve aşırı maden çalışmaları nedeniyle parçalanmış bozuk uydusu tarafından gizlenmiştir. SRRL müdahalesine kadar gizli AG yarışları yıllarca burada düzenlendi.
Çok oyunculu bir lobide, herhangi bir oyuncunun V.E.R.T.E.X.'de yarışabilmesi için yalnızca oyun kurucusunun DLC'ye sahip olması yeterlidir!