Redout: V.E.R.T.E.X. Pack
Join the Virtual Environment for Redout Training EXperience, the ultimate and most original racing battlefield! This new virtual arena is the zen heaven of the best SRRL pilots and will test your ability to master seemingly simple paths, to top the global leaderboards!
In multiplayer games only the host needs to own the DLC to let anyone race on the V.E.R.T.E.X.!