Redout: Pakiet V.E.R.T.E.X.
Wejdź do Wirtualnego Środowiska Redout Training EXperience, najlepszego i najoryginalniejszego wyścigowego pola bitwy! Ta nowa wirtualna arena jest oazą spokoju dla najlepszych pilotów SRRL, która sprawdzi Twoją zdolność do pokonywania pozornie prostych tras w walce o miejsce na szczycie światowych rankingów!
W trybie wieloosobowym tylko gospodarz musi mieć DLC, by inni mogli ścigać się w środowisku V.E.R.T.E.X.!