Redout: V.E.R.T.E.X. Pack
En kusursuz ve en orijinal yarış/savaş alanını sunan "Virtual Environment for Redout Training EXperience"'e katıl! En iyi SRRL pilotlarının zen cenneti olan bu yeni sanal arena, ilk bakışta oldukça basit görünen pistlerde ustalaşma ve küresel liderlik tablolarında zirveye çıkma yeteneğini test edecek!
Çok oyunculu oyunlarda, herhangi bir oyuncunun V.E.R.T.E.X.'de yarışabilmesi için yalnızca oyun kurucusunun DLC'ye sahip olması yeterlidir!