Redout: Space Assault
Görevleri tamamlayarak Kartları ve Jetonları açacaksınız. Bunlar ile avcınızın Gövdesini, Kalkanlarını, Enerji Silahlarını ve Füzelerini yükseltebilirsiniz, ta ki devasa Ana Gemilerin karşısına çıkıp tek başınıza savaşın gidişatını değiştirebilene kadar.
Kariyer Modu - Redout Evreni'nde hayatta kalmak ve zafer elde etmek için gerekli tüm yetenekleri öğrenin.
Büyük, Daha Fena Silahlar - Plasma Cannon'lardan Shock Ray'lere, Railgun'lara, Scattershot'lara, Air-To-Air Missile'lara ve Loadup Gatling'lere, elinizin altında çok geniş bir silah kataloğu var. Seçin, yükseltin ve hatta geminize birden çok silah monte edin.
Redout: Space Assault, Redout adrenalini kalite garantisiyle geliyor. Geminizin her bir hareketi, roketlerden kaçmak için dönmek ya da geliştirilmiş hızlandırma ile geminizin limitlerini zorlamak olabilir, sizi gerçekten kontrol ettiğiniz bir uzay savaş jetinin dümeninde gibi hissettirecek. Oyunun keyfini çıkarabilmek için bir anda çok iyi oynamanıza gerek yok ancak tüm bonus hedefleri başarmak ve savaş jetinin istatistiklerini en yüksek seviyeye çıkarmak için biraz beceriye kesinlikle ihtiyacınız olacak!