RegexGame
Wyrażenia regularne - kluczowa umiejętność programistów - stają się głównym narzędziem rozwiązywania zagadek.
Rozpocznij od podstawowego dopasowywania cyfr, z każdym poziomem poznając nowe reguły Regex o rosnącej złożoności.