Regulators
REGULATORS puts you in charge of a small squad of mercenaries hired to clear the city from mutating villains in this top-down tactical shooter game. Enter buildings from the streets, rooftops or sewers, and complete mission goals to locate the scientist commanding the mutating villains. And take them all out!
The most important task for you: operate as a team and make sure you stay a live .. at all costs!
The alien substance that crashed in the city doesn't just mutate gang members and various other city dwellers. It has also given you super abilities! Each of the five playable characters has a different super power and a different dodge move.
Complete over 15 missions all over the city, from apartments to industrial area's, hospitals, banks, airfields and scrapyards! The missions are partly procedurally generated but using pre-designed interior maps. Giving the best of both rogue-likes and custom level-design gameplay.