Relicta
Tekinsiz, harabeye dönmüş bir Ay üssünde üst düzey bir fizikçi olarak oyna. Fiziksel bulmacaları çözmek için yer çekimi ve manyetizma ile istediğin gibi oynayarak esrarengiz, yer şekilleri ile oynanmış kraterlerin arasında yolunu bul. Bir an önce güvenli bölgeye ulaşmaya mı çalışacaksın, yoksa bazı ipuçları bulup 22. yüzyıl yörünge politikalarında gizli entrikaları açığa mı çıkaracaksın? Ay kraterlerinin ebedi karanlığının içinde bir sır yatıyor ve bu, kızının canını alabilir veya insanlığın kaderini sonsuza dek değiştirebilir. Araştırmanın nihai sonuçlarıyla yüzleşmeye hazır mısın?
Derin ve esrarengiz hikaye arka planı: İpuçlarını bul ve Relicta anomalisi araştırmasının ayrıntılarını bir araya getir.