Reliefs The Time of the Lemures
Inwazje barbarzyńców obróciły znany świat w popiół, imperium jest podzielone i podzielone. Praktykowanie starożytnych zwyczajów może ocalić dusze zmarłych, a błaganie starych bogów o wskrzeszenie upadającego świata. Tylko Ty masz okazję przespacerować się po świętym archipelagu i wejść do podziemia w celu odprawienia rytuału. Zbliża się czas Lemurów!
Przeglądaj rzymskie świątynie opuszczone przez setki lat. Zainspirowany istniejącymi konstrukcjami i wiernie odwzorowany w rzeczywistej skali. Roślinność i czas zawładnęły tymi pomnikami, ale wciąż stoją i są gotowe ujawnić swoje tajemnice!
Do odwiedzenia są dwa różne wszechświaty. Jeden jest dziki i zielony, inspirowany francuskim regionem Calanques. Archipelag wysp składający się z ogromnych białych klifów, głębokich szczelin i ogromnych dolin z bardzo obecną roślinnością śródziemnomorską. A drugi jest bardzo ciemny, czarny świat, w którym wszystko jest martwe. Duchy przemierzają te ziemie od zawsze, a koniec czeka na ciebie w każdym zakątku.