RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore
RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore to osadzona w świecie fantasy gra hack'n'slash rogue-lite w stylu anime, w której gracze muszą pokonać mechaniczne potwory przy pomocy różnorodnych broni i niszczycielskich ataków magią!