RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore
RemiLore: Lost Girl in the Lands of Lore, oyuncuların birçok eşsiz silah ve tahrip edici büyü saldırısıyla mekanik canavarlardan oluşan bir orduyu kesip doğrayarak ilerlediği, renkli bir fantezi dünyasında geçen "rogue-lite" anime tarzı bir maceradır!