ReMix
Then you will meet various heroes with distinctive playing and fighting styles, such as Octavia who is good at Melody House and Amaya who is a Funk expert. Over 10 musicians with different abilities who use not only their music but also born skills can be recruited to your band and fight with you. In addition, there are hundreds of props with different effects for you to choose and use, which you can strategically mix and match to apply a variety of battle combinations .
The Musician's attacks have different special effects, such as sustained damage, slowdown,ejection, knockback, freeze, electric shock, bludgeon, kill, etc.Dozens of tokens are paired with hundreds of props, combining with heroes and musiciansto create a kaleidoscope of battle. The effects can be combined with the effects andtriggers of items and tokens to create various builds.
Delve deeper into the story as you continue to fight off void monsters and uncover the truth about characters and the world.