Tek Gerçek Kral (One True King) uyandı ve intikam peşinde. Ölüme yakın uykusu sırasında Kök (Root) tarafından yozlaştırılan deli kral her köşenin ardında ihanet görüyor ve intikam ateşiyle yanıp tutuşuyor. Kalesi bir Dran liman kasabasına ilk kez geldiğinden bu yana dalgalar öfkeli ve hava fırtınalı. Her türden yaratık, derinliklerden yukarıya çıkıyor ve ardında pek çok gizem bırakıyor.