Complete Edition
Eksiksiz bir Remnant: From the Ashes deneyimi. Canavarlar tarafından ele geçirilen kıyamet sonrası bir dünyada, ölümcül düşman yığınları ve reislerin tek başına veya en fazla ilave iki oyuncu ile üstesinden gel.